Размер шрифта: A A A
Цветовая схема: A A A

Пералік адміністрацыйных працэдур

Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца ААТ "Александрыйскае" па заявах грамадзян у адпаведнасць з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26.04.2010 № 200

Даведкі і іншыя дакументы выдаюцца: панядзелак-пятніца з 8-00 да 17-00, перапынак з 13-00 да 14-00

 

 

 

 

Найменне

адміністрацыйны

працэдура

Дзяржаўны

орган (іншая арганізацыя), у які грамадзянін павінен звярнуцца

Дакументы і (або)

звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры*

Памер платы,

якая спаганяецца пры

ажыццяўленне

адміністрацыйнай працэдуры

 

Максімальны тэрмін ажыццяўлення

адміністрацыйнай працэдуры

Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні
адміністрацыйнай працэдуры

Адказны выканаўца

1

2

3

4

5

6

7

ПРАЦА І САЦЫЯЛЬНАЯ АБАРОНА

1.1. Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі

 

арганізацыя па месцы працы, службы

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

начальнік аддзела кадраў

 

1.2. Выдача даведкі аб месцы працы, службы і займаемай пасады

 

арганізацыя па месцы працы, службы

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

начальнік аддзела кадраў

1.3.Выдача даведкі аб перыядзе працы, службы

 

арганізацыя па месцы працы, службы

 

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

начальнік аддзела кадраў

1.4. Выдача даведкі аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі

 

арганізацыя па месцы працы, службы

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

начальнік аддзела кадраў

1.5. Выдача даведкі аб знаходжанні ў адпачынку па догляду за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў

 

арганізацыя па месцы працы, службы

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

начальнік аддзела кадраў

2. Прыняцце рашэння аб пастаноўцы на ўлік грамадзян, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў

арганізацыя па месцы працы, службы

Заявление; паспорта или иные документы, удостоверяющие личность всех совершеннолетних граждан; свидетельства о рождении несовершеннолетних детей, принимаемых на учет нуждающихся в улучшении жилищных условий; документы, подтверждающие право на внеочередное или первоочередное предоставление жилого помещения 

бясплатна

30 дзён з дня звароту

бестэрмінова

начальнік юрыдычнага аддзела

3. Прыняцце рашэння аб зняцці грамадзян з уліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў

арганізацыя па месцы працы, службы

Заявление; паспорта или иные документы, удостоверяющие личность всех совершеннолетних граждан

бясплатна5 дзён з дня звароту

 

бестэрмінова

начальнік юрыдычнага аддзела

4. Выдача даведкі аб месцы жыхарства

арганізацыя па месцы працы, службы

Заявление

бясплатна

15 дня со дня подачи заявления

6 месяцев

начальнік юрыдычнага аддзела

5. Выдача даведкі аб займаемым у дадзеным населеным пункце жылым памяшканні

арганізацыя па месцы працы, службы

Заявление

бясплатна

3 дзён з дня звароту

6 месяцев

начальнік юрыдычнага аддзела

6. Даведка аб стане на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў

арганізацыя па месцы працы, службы

Заявление

бясплатна

3 дзён з дня звароту

6 месяцев

начальнік юрыдычнага аддзела

 

* Іншыя дакументы і (або) звесткі, неабходныя для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры, па запыце дзяржаўнага органа (іншай арганізацыі), у які звярнуўся грамадзянін, ва ўстаноўленым парадку прадстаўляюцца дзяржаўнымі органамі, іншымі арганізацыямі, да кампетэнцыі якіх адносіцца іх выдача, а таксама могуць быць прадстаўлены грамадзянінам самастойна.

Ад грамадзяніна могуць быць запатрабаваныя дакументы, якія пацвярджаюць яго паўнамоцтвы, калі з заявай звяртаецца прадстаўнік зацікаўленай асобы, а таксама іншыя дакументы ў выпадках, указаных у пункце 2 артыкула 15 Закона Рэспублікі Беларусь" Аб асновах адміністрацыйных працэдур ".

 

СПІС АДКАЗНЫХ АСОБ

ЗА АЖЫЦЦЯЎЛЕННЕ АДМІНІСТРАЦЫЙНЫХ ПРАЦЭДУР
Час прыёму: панядзелак-пятніца 08.00 – 17.00 перапынак на абед: 13.00-14.00

Ответственные за выполнение административной процедуры

Местонахождение и номер
служебного телефона

 

начальнік аддзела кадраў

Булгаева Наталья Анатольевна

 

аг.Александрия, ул.Оршанская, д.6 тел.95141

 

начальнік юрыдычнага аддзела

Якушев Василий Григорьевич

 

аг.Александрия, ул.Оршанская, д.6 тел.95202

 

QR-код для ацэнкі якасці прадастаўленых паслуг на партале рэйтынгавай ацэнкі

Партал рэйтынгавай ацэнкі якасці аказання паслуг і адміністрацыйных працэдур арганізацыямі Рэспублікі Беларусь прадастаўляе даступны спосаб для грамадзян выказаць сваё меркаванне аб якасці абслугоўвання насельніцтва дзяржаўнымі арганізацыямі, што спрыяе павышэнню якасці аказання дзяржаўных паслуг.

Тут размешчаны QR-код старонкі нашай арганізацыі на сайце якасць-паслуг.бел. З мэтай ацэнкі якасці паслуг, якія аказваюцца ААТ» Александрыйскае", навядзіце камеру смартфона на QR-код для атрымання доступу на старонку партала рэйтынгавай ацэнкі якасць-паслуг.бел.